Sunday, June 25, 2006

un hongo interesante. Posted by Picasa

4 comments:

M.D.A said...

Nice catch bro :) I dont know the species, these little ones are difficult to identify. There are many brittle red caped mushrooms in Russula family, but I dont think they like subtropic environments.

M.D.A said...

Bi de objektif nedir ? Bya güzel netlik yakalamışsın. Bizim 50mm lerle keskin görüntü elde etmek için f değerinin 1.8 den birazdaha yüksek olması gerekiyor, f4 filan gibi galiba. Düşük f değerleri karanlık, loş ortamlarda uygun gibi.

afsina said...

selamlar bro, evet50mm ile cektim bunu, isin asli beklemiyordum bu kadar netligi. saniyorum ISO'nun 800 olmasi da hafif los olan ortamda biraz yardim etti. Mantarin cinsini bilmiyorum, ufak tefek ama yesilin icinde kirmizi hos gorunuyor :P

Yuliana said...

Lindo hongo... ¿se fuma?